Trámites - Formación Programada polas Empresas

    • Dado que non dispoñen de certificado dixital de representante, para darse de alta na aplicación e poder bonificarse pola formación dos seus traballadores, os autónomos con asalariados deberán solicitar a alta á Fundación, para o cal será necesario presentar a seguinte documentación:

      • Solicitude asinada polo interesado, indicando enderezo de correo electrónico.
      • Relación nominal de traballadores (antigo TC2).

      A devandita documentación pode ser remitida a través dun dos seguintes medios: formulario contacto, correo postal (rúa Torrelaguna 56 - C.P.: 28027 Madrid), fax (91 119 54 02), ou a través da Rede SARA.

      Unha vez revisada a documentación, procederase a comunicar a alta na aplicación, podendo acceder a esta co seu certificado dixital de persoa física.

      Para coñecer o procedemento, normativas e requisitos, así como manexo da aplicación, convidámoslles participar nas nosas Xornadas Técnicas.

    • Debe realizarse unha devolución a favor do Servizo Público de Emprego Estatal, indicando CIF, Razón Social e número de expediente na seguinte conta:

      • BANCO DE ESPAÑA, ALCALÁ 50, 28014 MADRID
      • Código IBAN: ES32 9000 0001 2002 03405128

      Comunicarase á Fundación Estatal a realización do devandito ingreso, mediante o envío do xustificante deste a través do formulario dispoñible no apartado Devolucións Banco de España na páxina de acceso á aplicación de bonificacións. Para iso, é necesario dispoñer de certificado dixital de persoa física ou xurídica da empresa bonificada ou organizadora.

      No caso no que a empresa fose obxecto de acta de infracción e acta de liquidación por parte da ITSS que afecte ás mesmas incidencias e importe que o solicitado na comunicación e tivese devolto ao devandito organismo, poderá acreditalo remitindo a resolución da acta de liquidación e o documento de pagamento da citada acta.

    • Cando os participantes en accións formativas bonificadas se encontran acollidos a regulación de emprego en períodos de suspensión, débese remitir á Fundación Estatal copia da resolución correspondente e listaxes dos traballadores afectados (tanto en papel coma en soporte informático).

    • O seguinte Modelo pode ser utilizado para a elaboración de alegacións a Comprobacións de Resultados non conformes. Para a presentación destas electronicamente (no caso de estar obrigado a relacionarse coa administración pola devandita vía), accederase á ligazón, trámites utilizando o rexistro de saída da comunicación recibida.

      Máis información: